Странице

BOZE BRANI JE OD ZLA NOTE UVOD AKORDI

D C# A H
D C# H A
D C# A H
A H A F# H

Hm      G A           F#m       G
Ona ima oci koje znaju moje tajne sve
              A        Hm
moje tuge sve i moje nemire
        G  A            F#m       G
ona ima ruke i u njima svemir citavi
                  A          Hm
u tom zagrljaju mogu umrijeti
G            F#m        Hm
u tom zagrljaju mogu umrijeti

Ref.
Hm
Boze, meni tako malo treba
F#m
ispod ovog svetog neba
G               Em           F#m
topla postelja i njena oka dva

      Hm
Salji andjele cuvare svoje
F#m
jer je dusa duse moje
G                Em             F#
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja
G     A                Hm
mmm ooo, kad ne mogu ja.
  G     F#m    Hm
boze brani je od zla

Ona ima usne i na njima okus tresanja

koje niko ne zna ljubit kao ja

Ref.

Ref.

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja