Странице

FIKRETA NOTE SOLO AKORDI

A F# A F# A H A F#
A F# F# F# G A E A E
A F# A F# A H A F#
A F# A E F# D

uvod:
D Dsus4 D Dsus2 D Dsus2 D }3x


D                G      D
Fikreta, izmedju mene i dna
                   Hm    A
jos samo ti stojis, Fikreta
D                     G           D
mozda bi trebalo da se sklonis otuda
                A  D
i da pocnes ispocetka

da ne peres vise, tudja stubista
zbog mojih lutanja, kafana i tombola
ti znas da lazem, da se promijenit’ necu nikada
zivot je jedan, zivim ga Fikreta

G      D
Oooo u losoj formi sam
G      D
oooo u losoj formi sam
           G       Hm
i zato ne zelim da budes
         A           D
tu kraj mene, prosetaj

nekada davno si voljela covjeka
taj covjek to vec dugo nisam ja
vec dugo u losoj formi sam
uzalud me uspravljas

Oooo u losoj formi sam
oooo u losoj formi sam
i zato ne zelim da budes
tu kraj mene, prosetaj

Fikreta mi tresnje iznjela
a ja se sjetih nekog filma o pticama
kada je ptici u losoj formi drug,
tada ni ona ne leti na jug


Oooo u losoj formi sam
oooo u losoj formi sam
i zato ne zelim da budes
         A
tu kraj mene

Oooo u losoj formi sam
oooo u losoj formi sam
i zato ne zelim da budes
tu kraj mene, prosetaj