Странице

MARIJA DIVLJE JAGODE UVOD AKORDI

NOTE-UVOD
G E F C H C D C
G E F C H C H A


Akordi:
-------------------
    Am
    Fmaj7  - 033210
    A7sus4 - 002030
G - 320033
    C      - 332010
    Dm - xx0321
-------------------

Am
Ti i ja smo sunca dva
ti i ja ko andjeli

Fmaj7                 Am
spojili se nebom letjeli

Do duge mi smo zeljeli
do duge mi smo plovili

Fmaj7                    Am A7sus4
na krilima od sjena mjeseca

Am
Nisam bio mnogo jak

G            Fmaj7        Am A7sus4
da odolim na tvoj tajni znak

Am
zemlju si ocarala

G           Fmaj7     Am A7sus4 Am
zauvijek si mene uzela

            C       G
Ref: Trebam te Marija
        Dm        Am
     od neba do neba
            C       G
     Povedi me Marija
     Dm        Am    (A7sus4 Am)
     moja Marija      Marija

Solo: Am Fmaj7 G Am (A7sus4)

Vjeruj mi Marija, od neba do neba
moja si meni sudena

Zajedno smo plovili, morem plavim nebeskim
zajedno u vjecnom nestali

Nisam bio ...
SOLO (2x):
                                                           zadnji put
eb|-------------------------------------------------------|-----|
Hb|-8^wr--5--6-----------------8^wr--5--6-----------------|-----|
Gb|-------------5--4--5--7--5--------------5--4--5--4-----|-----|
Db|----------------------------------------------------7--|-/12-|
Ab|-------------------------------------------------------|-----|
Eb|-------------------------------------------------------|-----|