Странице

NEKAKO S PROLJECA NOTE UVOD AKORDI

A H D E E D G F# E
D D G/H A G G F# E
E E D H D

UVOD: Em D Em G D

:-----------------3-2-0--------3/7--5-3--3-2-0---------------
:-------3-5~--5-3--------3-3--------------------5~-5-3---3---
:--2-4-------------------------------------------------4-----
:------------------------------------------------------------
:------------------------------------------------------------
:------------------------------------------------------------

               Em          G        D Dsus4 D
  Nekako s proljeca,uvijek meni doluta
                                     FIG 1
              Em    G            D Dsus4 D Dsus2 D
  Neka ceznja tamna,tiha mudrost davna
             G       D         G         D
  Spustam ja stare kofere na perone sudbine
              G         D
  To je miris zrelih godina
      Em           G     A      D Dsus4 Dsus2 D
  Moj kaput bas je tezak najdraza

                                               FIG 2
  nekako s proljeca,ja se sjetim starih drugova
                                      FIG 4
  probude se u meni svi derneci pijani
  Tad nosim stare cipele one znaju moje ulice
  To je boja crno-ponocna
  Moji koraci bas su teski najdraza


REFREN:
          A
  I opet taj osjecaj samoce
           D
  Kad nece nikog mene krene i hoce
         A
  i opet mrakom svoje pjesme bojim
               FIG 5
           G   A            D Dsus4 D Dsus2 D
  Pijan od zelje za usnama tvojim

                Em     G      A       D Dsus4 D Dsus2 D
  Sav sam ti od ludila nekako s proljeca