Странице

SRCE NA CESTI UVOD NOTE AKORDI

UVOD
D G B G F D
 C B B G F C
D G B G F D
 C B B G F E
D G B G F D
 C B B G F C
D G B G F D
 C B B G F G

Gm              B        D#          B 
Vozio sam prema gradu stodvadeset na sat 
Gm        B      D#       B 
Nisam bio pijan, G ni napusen 
Gm       B       D#       B 
Cist kao ruza sa suncem u ocima 
Gm              B        D#          B 
Vozio sam prema gradu stodvadeset na sat. 

Vidjeo sam kao mases i oduzeo gas 
Usla si u moja kola i svezala pojas. 

    Gm                  B 
    G na radiju je bila ljubavna pjesma 
         D#               B 
    Moja ruka na tvom ramenu 
    Gm                  B 
    Tamo na cesti mi je ostalo srce 
       D#          Gm 
    Na vrucem asfaltu. 

Milion kilometara od nigdje 
Na autoputu Bratstva-jedinstva 
Od Dilja prve rupe 
Osjetim miris krvi i benzina. 

G na radiju je bila ljubavna pjesma 
Moja ruka na tvom ramenu 
Tamo na cesti mi je ostalo srce 
Na vrucem asfaltu.