Странице

AMEL ĆURIĆ NIKO AKORDI TEKST

kapo prvi prag
Em D Am Cx2

Em  D
Nismo važni ti ni ja i
Am       C
svako svojim putem neka luta...
Em      D
Kakvu smo to ljubav ubili,
  Cmaj7    Am
veću od nas milion puta...
  Am    Em
Nismo važni sad nikome,
  G    D
više ne vrijedimo toliko,
  C     Am
imali sve, a 'ko smo sad..
Em.
Niko...
   C       D      Em (F# G)
Ne sjećaj se mene, ne moraš...
    Am
Al' samo jedno zapamti, 
   G       D
ne pamti mene, pamti nas...
I slobodno zaboravi,
i moje lice i moj glas,
                           Em
ne sjećaj se mene, al' se sjećaj nas...

Nismo važni ti ni ja...
K'o prošli datumi u kalendaru...
Nemamo ni starih drugova,
njima smo samo značili u paru...

Izgubili smo mi previše,
tek ćemo shvatiti koliko... Imali sve...
A 'ko smo sad...
Niko...

Ne sjećaj se mene, ne moraš...
Al' samo jedno zapamti,
ne pamti mene, pamti nas
I slobodno zaboravi,
i moje lice i moj glas,
ne sjećaj se mene, al' se sjećaj nas...

zaboravi, i moje lice i moj glas,
ne sjećaj se mene, al' se sjećaj nas...