Странице

COBY - BISERI IZ BLATA AKORDI

D       Hm
Preko
F#m
daleko

D
Mi smo biseri iz blata
Hm
mi smo deca rata
F#m
nekad bili smo bliski
kad pare su u igri
                               (E)
pucao bi brat na brata

D
Da, da, to je Balkan
Hm
nocu mirno ne mozes da spavas
F#m
sipaj viski preko rana
                                  (E)
sipaj viski preko rana

D
Sad me ribe vole
Hm
a ne znaju da varam, pijem, konzumiram droge
F#m
nije to sramota jer odrast'o sam ovde
                                                               (E)
sta me gledas tako, brate, imas neki problem

D                                  Hm
Mi smo biseri iz blata, u grudima vatra
F#m                                                      (E)
u mislima zelja, ko ce pre do tog BMW-a
(sta se pije)

Ref. 2x
D                            Hm
Dodje mi nekad da ostavim sve i odem
F#m                                                         (E)
znam da preko je bolje, ali preko nije moje
D                              E
preko nije lova laka, preko nije moja majka
F#m                                                      (E)
gde su sada moja braca, ko sta pije, placam

D       Hm
Preko
F#m
daleko

Sta je tuga
znamo mi sa juga
nismo imali k'o klinci
kad lova je u prici prodao bi kum svog kuma

Da, da, moj bruda
sve to kida te iznutra
pice, nesanica, gudra
zivot od danas do sutra

A sada pravim pare
trosim na kurave i na skupe restorane
trosim na budale sto mi sede u separe
ma, jebem ti te pare kad nemam prave drugare

Mi smo biseri iz blata, u grudima vatra
u mislima zelja, u dzepu kljuc BMW-a
(sta se pije)

Ref. 2x

Preko
daleko