Странице

COBY - MAMI AKORDI

Kroz celu pesmu (Cm, G#, Fm, G7)

Cm                                              G#
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Fm                                              G7
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Cm                                             G#
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Fm                          G7
Kažu da mi nismo sami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Kažu da mi nismo sami

Mami, nađi me u klubu uvek sa punom čašom
Nađi me na tjubu, da, kucaj “Coby – Strašno”
Vrela si k’o Tabasco
Ja ne želim drugu, to nek ti bude jasno

Vidim da si skupa, vidim da si top
Ma to me mami, mami, k’o Supreme drop
‘Ej, vrela si k’o Budva, hladna si k’o Kop
Ma to me mami, mami, ma tvoj sam rob

Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Kažu da mi nismo sami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Kažu da mi nismo sami

Mami, mami
Mami, mami
Mami, mami
Mami, mami

Mami, nađi me u studiju, jer tu provodim vreme
Zovu me ljudi da im gradim karijere
A ti si tako molto bene
Mami je cunami, gde god prođe, tu je nered

Vidim da si skupa, vidim da si top
Ma to me mami, mami, k’o Supreme drop
‘Ej, vrela si k’o Budva, hladna si k’o Kop
Ma to me mami, mami, ma tvoj sam rob

Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Kažu da mi nismo sami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Mami, to me mami, mami, ma, to me mami
Kažu da mi nismo sami

Mami, mami
Mami, mami
Mami, mami
Mami, mami