Странице

HANKA JA TE PJESMOM ZOVEM AKORDI TEKST

Cm           G7      Cm
Zeljno cekam tvoje pismo
Fm         B       D#
i nadam se svake noci
Fm                  G7
da ces jednom iznenada
Cm         G7      Cm
u zagrljaj meni doci
Fm                  G7
da ces jednom iznenada
Cm         G7      Cm
u zagrljaj meni doci


                C     C7      Fm
Refren: Ja te pjesmom zovem
B                D#
Zeljna tvoga milovanja
Fm             G7
Sliku tvoju ljubim
Cm            G7       Cm
Ljubim ljubim svakog dana.



iz Hm

Hm           F#7     Hm
Zeljno cekam tvoje pismo
Em         A       D
i nadam se svake noci
Em                  F#7
da ces jednom iznenada
Hm         F#7     Hm
u zagrljaj meni doci
Em                  F#7
da ces jednom iznenada
Hm         F#7     Hm
u zagrljaj meni doci


                H     H7      Em
Refren: Ja te pjesmom zovem
A                D
Zeljna tvoga milovanja
Em             F#7
Sliku tvoju ljubim
Hm            F#7      Hm
Ljubim ljubim svakog dana.