Странице

RASTA ALEN 1312 AKORDI TEKST

Uvod : Am Dm Em 2x

Am
Ma bilo je to davno
Tad smo bili mali
                        Dm
Kad izadjemo napolje
                   Em
Mirise ceo kraj
                Am
I sada nam je tako
Srolaj,dodaj,pali
                   Dm
Salji ga u krug
                     Em
I tako vrti ceo dan

                       Am
A nama treba tako malo
Da nikada ne fali
                      Dm
Sunce ovih ljudi
                                Em
I jedan osmeh da mi da
                         Am
Samo nek je tako
Srolaj,dodaj,pali
                        Dm
Salji ga u krug
                        Em
I tako vrti ceo dan

I Boze dragi kakva ironijo
Ispred sud varimo dzoint
            Dm         
Brat Igor i ja 1312
Em                          Am
Murija prate nuniuna 
                                                            Dm
Ne volim ih jos od onda kad sam bio klinja
                                                                 Em
Ne volim te jos od onda kad sam bio klinja

Bio sam dete prva riba i ja
Setamo krajem svi me znaju
Masem i ja njima
Moj kraj,divan dan,vedar dan
Sunce sija
Moze samo da ga pokvari murija

Ma bilo je to davno
Tad smo bili mali
Kad izadjemo napolje
Mirise ceo kraj
I sada nam je tako
Srolaj,dodaj,pali
Salji ga u krug
I tako vrti ceo dan

A nama treba tako malo
Da nikada ne fali
Sunce ovih ljudi
I jedan osmeh da mi da
Samo nek je tako
Srolaj,dodaj,pali
Salji ga u krug
I tako vrti ceo dan

I svaki dan pise se istorija
U plucima dima ima zuji rija,rija
Srednji prst sad svima njima
Lagano i pred svima
Rolamo to cvece,srece ...
U svakom kraju gori samo
Nasa muzika

I jos od skole ova zika prija
Pojacaj je do kraja
Neka svaka glava klima
Moj kraj,divan dan,vedar dan
Sunce sija
Snimamo hitove dok nas ima ko murija

Ma bilo je to davno
Tad smo bili mali
Kad izadjemo napolje
Mirise ceo kraj
I sada nam je tako
Srolaj,dodaj,pali
Salji ga u krug
I tako vrti ceo dan

A nama treba tako malo
Da nikada ne fali
Sunce ovih ljudi
I jedan osmeh da mi da
Samo nek je tako
Srolaj,dodaj,pali
Salji ga u krug
I tako vrti ceo dan