Странице

ALEKSANDRA PRIJOVIC TOTALNA ANESTEZIJA AKORDI TEKST

Dm F | C Gm x2
Gm  | Dm

Dm   F          C   
Njoj sad vraćaš se
  B
G mene moliš
Dm  F      C
daj odluči se 
 B  Am
koju voliš


Gm          Dm        C
Umesto tebe ceh plaćam ja

ni dužna ni kriva
Gm           Dm
na tvoju dušu greh
         C              Dm
što sam sad jedva živa


Refren 2x
B        C         Dm
Lagao si providno ko pas
     
da ti nisam bitna
B          C           Dm
nikad niže pao si zbog nas
       F
Sad ti treba hitna
B         C
ne pomaže čak ni
     Dm
totalna anestezija
Gm         Am         Dm       
nikad više, nikad ti i ja


Dm  F        C
Njoj dao si sve
   B
predamnom klečiš
Dm F           C
daj, šta imam ja
   Gm
od tvojih reči


 Gm          Dm        C
Umesto tebe ceh plaćam ja

ni dužna ni kriva
Gm           Dm
na tvoju dušu greh
         C
što sam sad jedva živa



Refren x2